REGULAMIN O REALIZACJĘ PROGRAMU NAUKI JĘZYKA OBCEGO „SZYBKI ANGIELSKI”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Open Education Group Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Jagienki 4, 15 480 Białystok, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000240789, posiadającą numery NIP 9661811272 i REGON 200032815, zwana dalej „Szkołą” zawiera z Uczestnikami kursów Umowy o realizację nauki języka obcego (zwaną dalej „Umowa”).
2. Szkoła doprecyzowuje postanowienia Umowy w niniejszym Regulaminie, który jest integralną częścią każdej Umowy.
3. Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w zajęciach językowych prowadzonych przez tę szkołę.
2. ORGANIZACJA ZAJĘĆ
1. Szkoła organizuje kursy indywidualne oraz grupowe w siedzibie Szkoły oraz on-line.
2. Zajęcia na kursach prowadzone są według ustalonego przez Szkołę harmonogramu.
3. W celu rozpoczęcia kursu Szybki Angielski 1.0/1.1/2.0/3.0/3.0 Next Step Metodą Colina Rose Uczestnik kursu jest zobowiązany do rozwiązania testu poziomującego zamieszczonego na stronie https://angielskiszybciej.pl/test-poziomujacy/ i/lub wzięcia udziału w rozmowie poziomującej z Metodykiem.
4. Informacja o rozpoczęciu kursu jest przekazywana Uczestnikom za pomocą komunikacji telefonicznej za pośrednictwem numerów kontaktowych lub na adres poczty elektronicznej wskazany przez Uczestnika kursu podczas zawierania Umowy. W razie wskazania nieprawidłowych danych kontaktowych podczas zawierania Umowy, Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za nieobecność Uczestnika na pierwszej i każdej kolejnej lekcji w kursie.
5. W święta i dni ustawowo wolne od pracy zajęcia nie odbywają się.
6. W przypadku zawarcia Umowy realizowanej w grupie, Szkoła będzie starała się jak najszybciej zorganizować rozpoczęcie Kursu na danym poziomie Uczestnika, przy czym ze względu na konieczność doboru Uczestników, Kurs może rozpocząć się do 2 (dwóch) miesięcy od dnia podpisania Umowy przez Uczestnika.
7. Uczestnik ma obowiązek terminowego regulowania zobowiązań wobec Szkoły. Jeśli Uczestnik nie zapłaci całości ceny lub jej części (szczegółowo opisanej w §5 Umowy) to po upływie 7 dni od upływu terminu płatności, Szkoła czasowo zablokuje Uczestnikowi kursu dostęp do platformy e-learningowej, a po upływie 14 dni od upływu terminu płatności, Szkoła zawiesza Uczestnikowi kursu, uczestniczenie w zajęciach z Trenerem.
8. W kwestiach organizacyjnych należy kontaktować się ze Szkołą pod numerem +48 85 869 11 69 lub adresem e-mail: metodacolinarose@openeducation.pl
3. KURS GRUPOWY
1. Grupy liczą nie mniej niż dwie osoby i nie więcej niż 5 osób.
2. W przypadku zmniejszenia się liczby osób w grupie poniżej minimalnej ilości osób Szkoła ma prawo połączyć grupę z inną grupą o zbliżonym poziomie językowym lub w przypadku braku takiej możliwości, zaproponować zmianę warunków umowy, na przykład zaproponować kontynuację nauki w ramach kursu indywidualnego lub zmianę trybu zajęć.
4. CENA KURSU
1. Cena kursu dostępna jest w aktualnym cenniku, zamieszczonym na stronie internetowej oraz dostępnym w biurze Szkoły.
Dane kontaktowe: +48 85 869 11 69, e-mail: metodacolinarose@openeducation.pl
2. Cena kursu obejmuje: zajęcia z Trenerem, podręcznik do nauki, materiały dodatkowe wykorzystywane w czasie zajęć, test poziomujący, test inteligencji wielorakich, opiekę metodyczną, certyfikat ukończenia kursu, korzystanie z platformy e-learningowej, udział w konkursach organizowanych na platformie e-learningowej.
3. W przypadku nieterminowej zapłaty opłat za kurs Szkoła może naliczać odsetki ustawowe.
4. Nieobecność na zajęciach nie stanowi podstawy do zmniejszenia czy umorzenia opłaty za kurs.
5. Opłatę za naukę należy dokonywać zgodnie z harmonogramem na rachunek bankowy TubaPay Sp. z o.o. wskazany w umowie o finansowanie abonamentu.
5. LEKTORZY
1. Zajęcia na kursach organizowanych przez Szkołę prowadzą starannie wybrani Trenerzy Językowi, posiadający kwalifikacje do nauczania języków Metodą Colina Rose.
2. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany Trenera prowadzącego zajęcia z daną grupą w trakcie trwania kursu z przyczyn techniczno-organizacyjnych lub innych powodów niezależnych od Szkoły.
3. Zajęcia dydaktyczne oraz praca Trenerów podlega stałemu nadzorowi metodycznemu.
6. ODWOŁYWANIE ZAJĘĆ
1. Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w wyjątkowych sytuacjach, np. choroba Trenera. W tym przypadku zajęcia nie przepadają, ale są przekładane na inny termin.
2. W przypadku kursu grupowego, Uczestnik ma prawo do opuszczenia zajęć (maksymalnie 4 zajęcia), przy czym jest zobowiązany poinformować Trenera o nieobecności nie później niż 24 godziny przed zajęciami. W takim przypadku Uczestnik kursu grupowego ma prawo wykupienia maksymalnie 4 dodatkowych, indywidualnych zajęć, za cenę 140 zł, za każde 60 minut; pod warunkiem, że realizacja tych wykupionych zajęć odbędzie się w terminie 14 dni od ich odwołania.
3. W przypadku nieuczestniczenia w 4 zajęciach z rzędu w kursie grupowym bez wykupienia w to miejsce 2 dodatkowych zajęć, kursant nie będzie mógł kontynuować w grupie, w której rozpoczął zajęcia. W celu kontynuacji nauki jest zobowiązany skontaktować się ze Szkołą.
4. W przypadku kursu indywidualnego uczestnik ma prawo przełożyć zajęcia na inny termin (maksymalnie 4 zajęcia) z Trenerem Językowym, bez konieczności ponoszenia dodatkowej opłaty za lekcję pod warunkiem, że Uczestnik zgłosi nieobecność nie później niż 24 godziny przed zajęciami i ustali nowy termin z Trenem (za pomocą korespondencji sms lub e-mail). W przypadku niezgłoszenia lub niedotrzymania terminu zgłoszenia niemożności uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez Szkołę, zajęcia te przepadają i nie są przekładane.
5. W przypadku wykupienia dodatkowej lekcji z Trenerem Językowym, opłata 140 zł za każdą lekcję musi wypłynąć na konto Szkoły przed ustalonym terminem zajęć. W przypadku zgłoszenia nieobecności na dodatkowych zajęciach później niż 24 godziny przed tymi zajęciami, opłata nie jest zwracana.
6. W przypadku kursu online, Uczestnik kursu zobowiązany jest do zorganizowania odpowiednio silnego łącza internetowego celem realizacji Umowy. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za złą jakość łącza internetowego po stronie Uczestnika kursu.
7. WYPOWIEDZENIE UMOWY
1. Jeśli Umowa zostanie rozwiązana z Uczestnikiem kursu, bez względu na przyczynę jej rozwiązania, w przypadku powrotu do nauki, Uczestnik będzie zobowiązany rozpocząć naukę od początku na tym samym poziomie lub zgodnie ze wskazaniem metodyka po wcześniejszej konsultacji.
2. Jeżeli Uczestnik/Organizator chce zrezygnować ze szkolenia z ważnych przyczyn zdrowotnych lub osobistych, może otrzymać zwrot opłaty za pozostałe niewykorzystane do czasu rezygnacji godziny szkolenia. Rezygnacja winna być zgodna z załącznikiem nr 1.
Procedura rezygnacji:
a) Rezygnacja składana przez Uczestnika/Organizatora powinna być zgodna z załącznikiem nr 1 do niniejszego regulaminu.
b) Rezygnację należy dostarczyć do Open Education Group Sp. z o.o.:
– osobiście na adres: ul. Jagienki 4, 15-480 Białystok;
– za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: metodacolinarose@openeducation.pl.
3. Rezygnacja podlega rozpatrzeniu przez Open Education Group Sp. z o.o. Odpowiedź na rezygnację wysłana zostanie w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania rezygnacji, na adres wskazany przez Uczestnika/Organizatora. Pozytywne rozpatrzenie rezygnacji skutkujące zwrotem opłaty za pozostałe niewykorzystane do czasu rezygnacji godziny szkolenia uwarunkowane jest przedstawieniem ważnych przyczyn o których mowa w ust.1.
4. W sytuacji uiszczenia przez Uczestnika/Organizatora opłaty za kurs, nadpłacona kwota zostanie zwrócona przelewem bankowym na konto wskazane w rezygnacji. Wysokość zwrotu naliczona zostanie proporcjonalnie do ilości zajęć przypadających po terminie rezygnacji.
8. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu wykonywania Umowy, Uczestnik kursu zgłasza na piśmie w siedzibie Szkoły (pkt. 1 ust. 1 Regulaminu) lub korespondencyjnie na adres e-mail: metodacolinarose@openeducation.pl.
2. Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności i/lub inne okoliczności ją uzasadniające. Reklamacja winna być zgodna z załącznikiem nr 2.
3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Szkołę w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od daty ich otrzymania.
4. Uczestnik kursu zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji listem poleconym na adres podany w reklamacji lub na wskazany przez siebie adres e-mail.
5. Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
9. OTRZYMANIE CERTYFIKATU
1. Kursant otrzymuje certyfikat ukończenia kursu jeśli jego frekwencja na zajęciach w trakcie kursu wynosi min. 80% (minimum 19 lekcji z Trenerem Językowym).
2. Certyfikaty wydawane są do 14 dni od daty ukończenia kursu.
3. Certyfikat jest wystawiany w formie elektronicznej lub papierowej i jest do odbioru w siedzibie firmy lub jest przesyłany na wskazany adres korespondencyjny lub e-mail Uczestnika kursu.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowa i Regulamin są jedynymi dokumentami określającymi zasady realizacji nauki języka obcego. Informacje o zasadach nauki i realizacji Umowy zawarte w jakichkolwiek innych materiałach, w szczególności w materiałach promocyjnych i reklamowych, mają jedynie charakter pomocniczy.
2. Szkoła zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Uczestnik Kursu zostanie poinformowany o każdej zmianie Regulaminu i otrzyma zmieniony Regulamin. Jednakże zmieniony Regulamin obowiązuje Uczestnika od dnia jego podpisania.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Załącznik nr 1. – Formularz rezygnacji z usługi szkoleniowej
Załącznik nr 2. – Formularz reklamacji usługi szkoleniowej